Natuurlijk kunnen wij zelf veel beweren. Veelzeggender is de ervaring van onze klanten met Triple A Solutions.
Enkele citaten:
Eenvoudig, overzichtelijk en efficiënt
Hans Paters, Classic Camper Verhuur: “Triple A Solutions bouwde voor ons op maat een softwarepakket waarin we
op elk gewenst moment en vanaf elke device volledig inzicht hebben in ons klantenbestand, het offerteprogramma, de verhuur en de facturatie. Eenvoudig, overzichtelijk en efficiënt.”
Klik hier voor het
filmpje.
Een vriendelijk systeem dat perfect werkt
Esther Pigney, hondenpension Plupiko: “Toen ik startte met mijn hondenpension gebruikte ik outlook om de reserveringen vast te leggen. Dat ging als snel mis met 18
hokken. Ik was het overzicht volledig kwijt. Triple A Solutions bouwde één programma met alle onderdelen: de
reserveringen, een overzicht van aankomst en vertrek, het verzorgingslogboek en een volledige kalender van 18 hokken. En ik kan vanuit ditzelfde systeem meteen factureren. Met één druk op de knop
rolt er een gespecificeerde factuur uit de printer in mijn eigen huisstijl. Met daarbij het verzorgingslogboek, indien de klant dit wenst. Een vriendelijk systeem dat perfect werkt”.
Klik hier voor het
filmpje.
Volledig geautomatiseerd en gepersonaliseerd
Siergrind Limburg: “Een standaardpakket was voor ons bedrijf te omvangrijk, te complex en te duur. De maatwerkapplicatie die Triple A Solutions voor ons bouwde, doet precies wat wij willen zonder overbodige knoppen en toepassingen. Wij brengen de
offertes uit per e-mail. Volledig automatisch en gepersonaliseerd in onze eigen huisstijl. Ook genereert het systeem de werkbonnen. Op de dag van het leggen van de grindvloer, kan ik de offerte
met één handeling omzetten naar de factuur. In de applicatie verwerken wij ook onze volledige financiële administratie, waaronder kas-, bankboek, crediteuren etc.. De applicatie genereert ook
onze maandelijkse BTW aangifte. De applicatie bewaart alle gegevens waardoor ik steeds een up to date klantsysteem heb. Klik hier voor het filmpje.
Geen werk meer in de avonduren
Een schoorsteenveegbedrijf heeft een bestand van zo’n 6.500 klanten bij wie jaarlijks de schoorsteen geveegd moet worden. Voorheen werkte het bedrijf met
Excellijsten voor het maken van de veegafspraak. Overdag werden de klanten gebeld en de afspraak werd op de Excellijst genoteerd.
’s Avonds verwerkte de ondernemer handmatig de afspraken in een agenda en planning. Hij zat regelmatig tot laat in de avond te werken. Een zeer bewerkelijk en
foutgevoelig ‘systeem’.
In de huidige situatie zijn alle klanten automatisch in de nieuwe applicatie ingebracht inclusief de veegdata van de twee voorgaande jaren. Dus zonder extra werk voor de klant. Klanten worden nu gebeld aan de hand van een actuele workloadlijst. De afspraak wordt in de applicatie verwerkt. Dus geen werk meer in de avonduren. Het systeem genereert ook de ‘veeglijsten’ per dag, per auto. De dag na het vegen wordt de betaalwijze in de applicatie verwerkt (kas, per pin of bank). Daarna plant het systeem de klant automatisch 330 dagen later in op de workloadlijst.
Herkent u het werken met losse programma’s als Excel, Word en Acces of eigen opgezette ‘systemen’? Programma’s die eigenlijk niet gemaakt zijn voor wat u nodig hebt? Foutgevoelig, vervuild en niet actueel? Of probeert u ook uw bedrijf in een standaardpakket te passen? Stap dan nu over op een programma dat past bij uw bedrijf.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend oriënterend gesprek.
Bel +31(0)6 51 51 01 07 of stuur een e-mail naar info@tripleasolutions of vul het contactformulier in.
Verbetert software op maat uw klantenservice?